سلوک تاک

وبلاگ شعر و ادب

سلوک تاک

وبلاگ شعر و ادب

درود
« تاک را ببین که چون گردباد به خود می پیچد و مستانه اوج می گیرد ...
و من چون تاک، سلوکم تویی، هرچند بسیار پیچ و تاب دارم »

در این وبلاگ به نشر و اشتراک گذاری تجربیاتم
در زمینه ی شعر و ادبیات
و خصوصاً در زمینه ی رباعی خواهم پرداخت
امید که رضایت دوستان را برآورم

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۱/۲۹
    دل

زخم کاری

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ق.ظ | احمد جاودان | ۰ نظر

زبان حال حضرت رقیه (س):

نمی رساندی اگر روی گونه ام لب را

چگونه تا به سحر می رساندم امشب را

بخوان تو حرف دلم را ز چشم های ترم ...

ادا نمی کنم اینگونه حق مطلب را

به رسم خانه بخوان آیه ای ز الرحمن

اگرچه خسته ی راهی ... همین یک امشب را

نه اینکه خواب ندارم ... به یاد زخم لبت

شمرده ام ز سر شب هزار کوکب را

خبر دهم ز دلم یا ز زخم های تنم

تو خود بگو برود از تنم برون تب را

پدر ... پدر ... تو مرا هم ببر ... ببر ... با خود

که خسته کرده ام از خویش عمه زینب را

به عمه کرده لبم اقتدا و می بوسم

رگ گلوی تو و زخم کاری لب را

                                                            شب شام غریبام محرم 1391


  • احمد جاودان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.